Arabamın direksiyon simidindeki düğmeler çalışmıyor. Daha önce Android radyo vardı, onu söküp tekrar taktım ama MES ile proxy yaparken hata veriyor (istek limitleri aşıyor). Yardımcı olabilir misiniz?
Arabamın direksiyon simidindeki düğmeler çalışmıyor. Daha önce Android radyo varken, onu söküp tekrar taktım ama MES ile proxy yaparken hata veriyor (istek limitleri aşıyor). Yardımcı olabilir misiniz?View attachment 489108