Technical Fiat Linea "insuficient oil presure"?

Currently reading:
Technical Fiat Linea "insuficient oil presure"?

Moce

Zdravo
Oprosti, moj engleski je slab

Ja sam nova ovdje
nadam se da ćeš mi pomoći s mojom Fiat Lineom 1,3 MTJ 66KW.
Tijekom prvog pokretanja na zaslonu se pojavljuje poruka "Nedovoljan tlak ulja ...."
Mijenjam uljnu pumpu, senzor ulja, i dalje isto.
što učiniti za rješavanje problema?
Hvala

After changing the oilpump and sensor did you reset the fault codes?

Apparently you also cleaned the oil pump filter screen. Obviously the oil filter is also relatively new and there is enough oil in the engine and the oil itself has been changed on schedule.

Nisam resetirao grešku koda.

Sve sam to napravio kako pišeš.

Reset the code with a fault code reader or take off the battery negative terminal for at least half an hour. If you're lucky that's all it is and the code will not come back.

Resetirajte kod pomoću čitača kodova grešaka ili skinite negativni pol akumulatora na najmanje pola sata. Ako imate sreće, to je sve i kod se neće vratiti.
ja nisam riješio problem
nažalost

Do you think it could be an electrical fault with the wiring or a bad earth? Have you checked it? Bad battery terminals or bad battery, engine bay main connector under the fuse box? Maybe measure resistance to the main ECU connector pin which connects to the oil pressure switch? You can find electrical charts, pinouts for this model from Google.

It could be a faulty ECU too, but it should be the last one to even think about replacing or repairing because it is quite expensive.

Has the engine overheated or run a long time with insufficient oil?

Mislite li da bi to mogao biti električni kvar u ožičenju ili loše uzemljenje? Jeste li provjerili? Loši terminali akumulatora ili loš akumulator, glavni konektor odjeljka motora ispod kutije s osiguračima? Možda izmjeriti otpor na glavnoj igli priključnice ECU-a koja se spaja na prekidač tlaka ulja? Možete pronaći električne karte, pinout za ovaj model od Googlea.

Mogao bi biti i neispravan ECU, ali bi trebao biti zadnji koji bi uopće razmišljao o zamjeni ili popravku jer je prilično skup.

Je li se motor pregrijao ili dugo radio s nedovoljno ulja?
To bi mogao biti kvar u elektronici. Provjerit ću i to.

Motor se nikada nije pregrijao i nikad nije bio bez ulja.

Back