Technical fiat 600

Currently reading:
Technical fiat 600

Geeveewee

New member
Laatst in de wasstraat met fiat 600 hybride. Auto sloeg op tilt en kon geen kant meer op. Na een hoop gedoe starte het autoweer. Daarna diverse fouten in het systeem.
Laten uitlezen in de garage en resultaat 52 fouten. De boel is gereset, maar hoe voorkom ik dit?

Fuel Type
Hybrid
Laatst in de wasstraat met fiat 600 hybride. Auto sloeg op tilt en kon geen kant meer op. Na een hoop gedoe starte het autoweer. Daarna diverse fouten in het systeem. Laten uitlezen in de garage en resultaat 52 fouten. De boel is gereset, maar hoe voorkom ik dit?
Translated by google:
Recently, I went to the car wash with my Fiat 600 hybrid. The car stalled and wouldn't move. After a lot of hassle, it started again. Then I had several errors in the system.I had it scanned at the garage, and the result was 52 errors. The system was reset, but how do I prevent this?

Sorry I can't help, but there maybe someone along shortly that could help.

Laatst in de wasstraat met fiat 600 hybride. Auto sloeg op tilt en kon geen kant meer op. Na een hoop gedoe starte het autoweer. Daarna diverse fouten in het systeem.
Laten uitlezen in de garage en resultaat 52 fouten. De boel is gereset, maar hoe voorkom ik dit?
Was this an automatic car wash that moves the car through on a track? I ask because I recollect there being some weird settings to force the car to stay in neutral with the parking brake off, or at least there is with the Fiat 600e.

Google translated, hopefully.....
Was dit een automatische wasstraat die de auto over een circuit liet rijden? Ik vraag het omdat ik me herinner dat er een paar vreemde instellingen waren om de auto in neutraal te laten staan met de handrem eraf, of in ieder geval bij de Fiat 600e.

Was dit een automatische wasstraat die de auto over een spoor voortbewoog? Ik vraag het omdat ik me herinner dat er een paar vreemde instellingen waren om de auto in neutraal te laten staan met de handrem eraf, of in ieder geval bij de Fiat 600e.

Google vertaald, hopelijk.....
Was dit een automatische wasstraat die de auto over een circuit liet rijden? Ik vraag het omdat ik me herinner dat er een paar vreemde instellingen waren om de auto in neutraal te laten staan met de handrem eraf, of in elk geval bij de Fiat 600e.
Dit was een automatische wasstraat. Maar hoe schakel ik e.e.a. uit?

Dit was een automatische wasstraat. Maar hoe schakel ik e.e.a. uit?
extract from owners manual here for putting car into "free wheeling" mode
Google translated:-
Uittreksel uit de handleiding van de eigenaar om de auto in de "vrijloop"-modus te zetten

1761654368576.png

Back