Grande Punto My Black 07 Fiat Grande Punto!

Introduction

purchased this 1.2 07 GP 3 WEEKS AGO for 4g's!:slayer: 13,000 on the clock, thing ive added so far: Tinted windows :cool:, 17" RS RIMS, Alpine Dvd/cd/Ipod Player/bluetooth phone handsfree and the steering wheel controls work with it, a road angel speed camera detector :), and a forest tree for a lovely scent :D and yes it's a 5 DOOR!!! alot more to be done! What you guys think so far?!! i love it! :slayer:











Click the pic ^^ to view gallery for more pics.

Comment! :D

manthatkidisscrewed

The Flaming Man
Joined
Jan 18, 2008
Messages
2,873
Location
Birmingham
I actually really like that!!!

Get it lowered, spray the top grill black and get the newer red badges on it and I reckon it'd be just about perfect! ;)
 

1.8Stilo

New member
Joined
Oct 18, 2004
Messages
3,650
Location
all over the place
get some black abarth front lights, will blend the car alot better, how about some fogs aswell?

Maybe a light smoke on your rear lights and defiently lower (y)

looks nice though (y)


nearly forgot linea badgeless grille too ;) not that im bias on these mods lol
 
OP
OP
D

DistinctiveUK

New member
Joined
Jun 15, 2009
Messages
11
Location
North London
cheers for all the feedback (y)going to buy the silver indicators after WORK! getting the car lowered mos def. will probs get the abarth headlights/taillights and fogs very soon! im going for the black/blue theme so im looking to keep the blue badges;), thinking sideskirts!? maybe a sporting spoiler? and i would love to have an exhaust!! as u can hardly see mine.. keep it coming you guys! :D
 
Last edited:
Joined
Jan 7, 2009
Messages
167
Location
Guildford
Car looks fantastic, by the sound of it, it's only going to get better! Good luck with all the mods! You should get the grille done as soon as you can since it's cheap and makes the car look a lot better!

What model head unit have you got? I've been looking at some myself.
 

blu73

The Force is strong with this one.
Staff member
Joined
Nov 5, 2004
Messages
18,927
Location
Luke's Jedi Academy
nice seicento :p

looks good mate, think a light tint on rear lenses would look top dollar. I gotta say i think black rims with polished lip is getting a bit old now IMO but it still looks good against black car, i'd be tempted to get the rim done in blue though.
 
OP
OP
D

DistinctiveUK

New member
Joined
Jun 15, 2009
Messages
11
Location
North London
Lol seicento? going to tint the rear lights, when you guys mean get the grille done u talking about spraying it black? and the model for the head unit is Alpine IVA-D106R :)
 

sh4dow

has left the building...
Joined
Jan 10, 2009
Messages
752
Location
Somewhere in my head...
Oooh snap!! I have a black 5dr too. Love that you've pics up of your like that, I can see how mine will look with tinted windows and alloys now :D. Which tint did you get? Looks like the darkest one? Spraying the grille is easy btw - even I managed it all by myself!! :p lol
 
Top