OK. i rewrite those strange words into "Google translates" and here are results, now I need someone to make a sence from those translates. any volunteers? some words cannot be translate due tip-feelers, but you will understand it from the context.
Het los maken van de ruit, hier afgebeeid, de voorste bevestiging Door het omhoog en voar beneden bewagen van de ruit is de moer bereikbaar to krijgen.
The isolation of the window, here afgebeeid, the first confirmation by the up and down voar BEWAG of the diamond is the nut to get access.
Bij deze geleider het nokje nog niet afgebroken.
This guide has not missed the tab.
Hier de achterste bevestiging van het raam. Als beide los zijn, de ruit uitnemen en voorzichtig weg leggen.
Here is the confirmation of the rear window. If both are loose, remove the glass and carefully put away.
Druk de twee geleiders uit de houder
Press the two conductors from the cradle
Koppel deze steker los
Link this plug loose
Draai nu alle bevestiginsmoeren los (vijf stuks)
Tighten all loose bolts (five pieces
Haal nu alles los is gemaakt eerst da achterste geleider eruit.
Get everything off da rear guide first made out
Daama de voorste, en zie hier het hele mechanisme.
Daama the front and see the whole mechanism.
Wip met een schroevedraaier de lip omhoog en steek een stukje van bijv, een roerstaafje eronder. Doe dit bij alle vier de lippen.
Wip the lip with a screwdriver and put up a piece of for example, a rod below. Do this on all four lips.
Duw het middendeel neer binnen. Hierdoor wordt de kabel ontspannen.
Push down in the middle. This will relax the cable.
Haal de stukjes roerstaaf er weer lussen vandaan en fixeer het nu met een griptang.
Remove the pieces of rod loops come back and fix it with a grip pliers.
Nu de kabel ontspannen is, wip deze over deze katrol met een schroevendraaler. Daama kun de kabel uit de geleider blok halen.
Now the cable is relaxed, skip over this with a pulley schroevendraaler. Daama lets the cable from the guide block out.
Hier zie je dat het rechter lipje is afgebroken. Let erop dat de twee liggen deze onder in de deur.
Here you see that the right tab is truncated. Please note that the two are the bottom of the door.
Boor de popnagels eruit, zodat het kuststof gedeelte van het staal los komit.
Drill the popnagels out, so that the coastal part of the steel dust loose Komite.
Hier kun je goed zien hoe de kabels in het geleider blokje zitten.
Here you can see how the conductor cables in the box seat.
Het nieuwe blokje wordt geschroefd ipv gepopnagelt.
The new block is screwed gepopnagelt instead.
Knip met een zijkniptang een klein hoekje uit de twee rubbertjes. Dif zorgt ervoor dat ze meer zo gemakkelijk uit het geleider blok kunnen glijden. Nu kun je ze verder in het blok duwen.
Cut with a zijkniptang a small corner of the two rubbertjes. Dif makes it so easy to slide the guide block. Now you can go in pushing the block.
Haak het blokje weer over de geleiderrail.
Hook the box about the guide rail.
Plaats de staalkabels weer in daarvoor bedoelde uitsparingen.
Place the steel cables in membership slots.
Let goed op de volgorde, de ene kabel heeft een lagere uitsparing in het dan de andere.
Pay attention to the order, one cable has a notch lower than in the other.
Staalkabel weer over de katrol brengen met behulp van de screwdriver.
Steel back on the block with the help of the screwdriver.
het mechanisme kan weer in omgekeerde volgorde terug geplaatst worden.
the mechanism can in reverse order are restored.
de geleiderail plaatsen, maar de moeren nog niet vast draaien. de ruit weer plaatsen, laat iemand deze vast houden in de hoogaste stand. Draai daasma de moeren vast van de geleiderails em steel de ruit daama goed af.
the geleiderail, but the nuts have not tighten. Place the glass again, let someone hold it in the hoogaste state. Tighten the nuts daasma of the guide rails em stem the diamond daama well.